تخفیف!

پازل انگشت گذاری ریکوردر

198,000 تومان235,000 تومان

شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,

توضیحات

 پازل انگشت گذاری ریکوردر توسط تیم آی کمکی، تولید شد. با این محصول می توانید به هردو سیستم انگشت گذاری ژرمن و باروک آموزش و یا تمرین کنید. با قرار دادن مهره ها در جایگاه مشخص شده بر فلوت ، انواع انگشت گذاری ها را با هنرجویان ، تمرین کنید و به سادگی نت مربوطه را در ذهن کودک یا هنرجوی خود ، هک کنید .

 

 اجزایی پازل انگشت گذاری ریکوردر

پازل انگشت گذاری ریکوردر ، شامل صفحه ی اصلی ( فلوت به همراه خطوط حامل ) ، هشت مهره ی دایره ایی حروف لاتین نت ها ، هشت مهره ی دایره ایی و دو نیم دایره ایی ساده ،  برای پر شدن سطح پازل ، دو علامت عرضی ( بمل و دیز ) می باشد . انتخاب کیف این محصول ، به انتخاب شماست ، ما پیشنهاد می کنیم پازل انگشت گذاری فلوت ریکوردر را ، همراه با کیف تهیه نمایید نه تنها حمل راحت تری خواهید داشت بلکه مانع از گم شدن اجزای ریز آن نیز حواهید شد .

 

با این ویدئو ، با محصول بیشتر آشنا میشیم

 

 

 

چرا این پازل توسط تیم آی کمکی تولید شد ؟

در سیستم آموزشی فلوت ریکوردر دو سیستم انگشت گذاری وجود دارد ( سیستم انگشت گذاری باروک و سیستم انگشت گذاری ژرمن) . به عنوان مثال نت فا در این دو سیستم انگشت گذاری ، متفاوت می باشد . آی کمکی ، به دنبال محصولی بود ، که اختلاف نظر بین نوازندگان این دو سیستم را برطرف نماید و همچنین اساتیدی که به هر دو سیستم آموزش می دهند ، بتوانند از یک محصول برای هر دو سیستم انتخاب کنند . در نتیجه آی کمکی این پازل را تولید کرد .

 پازل انگشت گذاری ریکوردر ، اجزای زیادی دارد

 

پیشنهاد آی کمکی :

آی کمکی در زمینه ی آموزش فلوت ریکوردر ، علاوه بر این پازل آموزشی ، فلش کارت نت خوانی فلوت ریکوردر همراه با بازی ، نیز تولید کرده است. این فلش کارت ها علاوه بر آموزش نت ها بر روی خطوط حامل و شیوه ی انگشت گذاری آن نت ، همراه با یک بازی موسیقی به جهت درک عمیق تر سیستم انگشت گذاری ریکوردر نیز می باشد . پیشنهاد می کنیم در صورتی که سیستم یادگیری شما بر اساس ژرمن می باشد ، این محصول ( فلش کارت نت خوانی فلوت ) را نیز به عنوان یک محصول مکمل ، تهیه نمایید.

ویژگی ظاهری این محصول :

این محصول چوبی دو لایه ، به ابعاد 21 * 14 سانتی متر می باشد ( سایز آ5 )

تمامی مهره ها چوبی ست و نقش روی صفحه و مهره ها ، هک شده می باشد

جنس کیف این محصول از پارچه ی مخمل و قابل شست و شو نیز است

 

ارتباط با آی کمکی :

در صورتی که از نحوه ی استفاده این محصول یا دیگر محصولات اطلاعات کافی ندارید، می توانید از طریق زیر با ما در ارتباط باشید .

  • پشتیانی ( در پنل ورودی بعد از ثبت نام )
  • تماس با دفتر آی کمکی 14 20 36 22 021
  • از طریق واتس آپ / تلگرام 493 4006 0902

 

جهت خرید عمده ی محصولات از طریق شماره ی ثابت دفتر با در ارتباط باشید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.